motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

3 mai 2014

astazi am un cadou pentru voi ...

Astazi am un cadou pentru voi ... :)))
Trei afise pe care le puteti printa si inrama - daca doriti - si cu care va puteti "accesoriza" livingul, dormitorul, holul de la intrare ... ma rog, le puteti pune acolo unde simtiti voi nevoia.
Dimensiunea lor este de 50 x 70 cm si sunt gandite special pentru a fi incadrate in rame ce pot fi cumparate de la Ikea, sau din oricare alt magazin de bricolage ( Bricostore, Horbach, etc ) Sfatul meu este sa le printati pe o hartie mai groasa - cei de la centrele de plotare va pot indruma in acest sens.
 
Ce aveti de facut pentru a le primi in format digital pe e-mail .... simplu, 3 pasi :
1. dati "like" paginii mele de Facebook - a s t r i d
2. faceti un comentariu la fotografia postata pe Facebook ( doua, trei cuvinte - gen : Da, doresc sa primesc afisele ) , sau trimiteti-mi un mesaj pe privat ; afisele le veti primi prin internediul FB
3. abonati-va la e-mail pe blog - pe coloana din dreapta a blogului veti gasi o "casuta" unde va puteti introduce adresa de e-mail.
 
Daca ati dat deja "like" paginii mele de Facebook, atunci parcurgeti doar pasii 2 si 3.
 
Daca dupa ce le printati si le veti monta pe perete veti dori sa-mi trimiteti si mie o fotografie ... cu ce a iesit - o voi primi cu drag si o voi atasa acestui articol :)
 
obs : o lista cu eventualele centre de plotare din Bucuresti puteti gasi AICI
 
PS : sper sa va placa cadoul meu :) ... enjoy !
 


 
 



 




 







Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...