motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

18 aprilie 2014

inainte si dupa ... o renovare in Barcelona

L-am gasit intamplator pe net, nu am aflat prea multe despre el, doar ca se afla in Barcelona si ca este vorba despre o renovare intr-o cladire veche . Tavanul tradeaza acest lucru - grinzi din lemn si bolti mici din caramida ... frumos rau :) Are 65 de mp si a fost proiectat de un birou de design

interior "degoma" dar care se ocupa mult si de design grafic. Au fost dezafectati vreo doi - trei pereti, iar ce mi-a placut cel mai mult ... banuiesc ca este locuit fie de o persoana sau de cel mult doua ... este ca "dormitorul" a fost minimalizat in favoarea livingului si a unei zone de studiu ... In rest, este asa cum imi place mie : pereti albi, textura - vezi peretele de caramida, lemn in culori deschise, lumina naturala, finisaje "basic" .... e nevoie de mai mult ?

un apartament in Barcelona / 2013 / degoma [interior design] ... enjoy !














 















 
 
si inainte de renovare ...
 





foto via degoma ... with thanks !
 
PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 


 
 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...