motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

13 martie 2014

gradini inguste


Locuiesc intr-o zona rezidentiala de case a Bucurestiului, zic eu cocheta si linistita, mai exact Vatra Luminoasa. Am renuntat de cativa ani sa-mi rezolv treburile zilnice urcandu-ma in masina, si incerc pe cat posibil sa parcurg pe jos mare parte din drumurile pe care le am de facut - daca distantele sunt rezonabile - iar daca nu, prefer sa iau un taxi, sau de ce nu, un mijloc de transport in comun. Mi-ar placea nespus de mult sa pot folosi bicicleta, dar din pacate trebuie sa recunosc ca imi este frica sa "pedalez" momentan pin Bucuresti ... poate totusi imi fac curaj in vara asta. :)
Aici unde locuiesc am o curte mica, terenurile in zona in general sunt modeste ca suprafata, iar de cand m-am mutat, cel putin in anotimpul cald aproape ca stau tot timpul afara.  Am observant insa ca nu toata lumea isi foloseste curtea asa cum fac eu. Cand ma plimb pe strazile din zona si trag cu ochiul in curtile oamenilor observ ca sunt extrem de putini cei care isi folosesc gradinile pentru relexare. Oare de ce ? Pentru ca sunt mici si inguste ? ... Poate fi un raspuns . Orice spatiu, oricat de modest, poate fi amenajat si poate deveni o mica bijuterie si o oaza de energie .
Am facut o selectie "low cost" cu cateva obiecte pe care le-as cumpara acum la inceput de primavara pentru a-mi amenaja gradina . As mai adauga cateva ghivece mari de teracota, si poate o umbrela alba generoasa de buna calitate. ... Magazinele de profil sunt pline cu rasaduri de  flori ... asa ca ?
 
Obs: obiectele selectate sunt de la Ikea, mai putin cosul, perna in carouri si farfuria cu modele florale stilizate care sunt de la H&M Home.
 
imaginile de mai jos mi s-au parut relevante pentru subiect :) ... enjoy !
 
PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 
 
 
 
 
 
 foto via EL MUEBLE ... with thanks !
 
 
 
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...